Fazla Şubeli Markaların Baskı İhtiyaçları Nelerdir?
Firmalar ve kurumsal kimlik taşıyan işletmelerin zaman içinde şube sayısında artış beklenir. İşini iyi yapan ve yeni yatırım fırsatı bulan firmalar iş gücünü ve hizmet potansiyelini artırır. Bu süreçlerde aşılışlar birtakım törenlerle kutlanırken daha fazla insanın bu durumdan haberdar olması sağlanır. Dijital reklam organlarına ek olarak yazılı ve görsel medyanın bu süreçlerde kullanılması beklenir. Reklam maliyetini daha mantıklı rakamlarda tutmak isteyen firmalar ise yerel olarak kullanılan yöntemlere yönelir. Bu ürünler içinde:
- Kartvizit
- İlan
- Davetiye
- Afiş
- Broşür
- Magnet
Gibi
ürünler önemli bir yere sahiptir. Şube açılışı veya farklı branşlarda
gelişme söz konusu olduğunda yapılan baskı çalışmaları ile uygun bir
reklam ve tanıtım fırsatı ortaya çıkar. Kartvizit tasarımları
üzerine yapılan çalışmalar, bu ürünlerin daha fazla bireye veya kuruma
ulaşmasına yardımcı olacaktır. Doğru zamanda doğru yere asılan afiş
ile tanıtımın kapsamını genişletmek mümkün olacaktır. Doğru baskı
ürünlerini seçmek kadar bu ürünlerin doğru kullanılmasına da gereken
önemin verilmesi gerekir.
Yeni Bir Şube Daha Çok İş
Firmaların veya şubelerin sayısı arttıkça pek çok konuda ihtiyacın artması söz konusu olur. Baskı ürünleri bu konuda olmazsa olmazlar arasında yer alır. Artan şube sayısı ve bu artışa destek veren baskı çalışmaları birbirini koruyan bir denge yaratır. Hızlı tasarım ve zamanında teslim hizmetleri ise baskı ürünlerinin sektör çalışmalarına hızlı katkı sağlamasını mümkün kılar. Genelde bu konuda ülke genelinde bir şubeleşme ve yayılım söz konusu olur. Yurtiçi piyasada gelişme yaşanırken baskı ürünlerinde standart modelleri kullanmak söz konusu olur. Seçilen yazı, grafik, logo ve diğer bilgilerin tüm ülkede karşılığı bulunmaktadır. Eğer bu yayılım uluslararası pazarda olursa farklı dillerde baskı unsurlarına ihtiyaç duyulur.
Yeni bir firmanın getirdiği yeni iş projelerinde pek çok baskı ürününün önemli katkısından söz edebiliriz. Kullanılan ilan ve broşür çeşitleri tanıtım içerir ve insanları haberdar eder. Gösterişli açılışlar ise kitlelerin markaya olan ilgisini artırır. Burada marka tanıtımını çok iyi yapabilmek için kartvizit ve afişler tanıtıcı ürün örnekleri ile yeni açılan şube ve iş yerlerini destekler. Ekonomik broşür fiyatları ile çok sayıda ürünün baskısı ve dağıtımı mümkün olacaktır. Yeni bir şubeyi oluşturan firmalar ise daha fazla büyüme şansı bulacaktır. Bu büyümenin baskı ürünlerine daha fazla ihtiyaç doğuracağını söyleyebiliriz.
Firma veya marka açılışında ihtiyaç duyulan bir takım ürünler bulunmaktadır. Bu ürünler firmanın kendisini tanıtması ve kalıcı olması için ihtiyaç duyulmaktadır. Fazla şubeli markaların baskı ihtiyaçları arasında kurumsal kimlik çalışmaları yer almaktadır. Kurumsal kimlik oluşturulması pek çok firma için zorunlu ihtiyaçlardan biridir. Firmanın reklamını yapması ve kısa sürede bilinirlik oluşturması için kurumsal kimlik oluşturulması gerekmektedir. Yapılan kurumsal kimlik çalışmaları, markanın şirket içerisindeki tüm ihtiyaçlarını gidermeye yardımcı olmaktadır.
Markalar ve Şubeleşmenin İş Hacmini Artırması
Başta magnet ürünler olmak üzere açılış törenlerinde benzer baskı ürünlerine özen gösterilir. Açılıştan çok uzunca bir zaman geçmesine rağmen bu ürünlerin o günü ve firmayı hatırlatması çok uzun bir süreç olarak kendini gösterir. Magnet fiyatları için ödenen rakamların uzun süreli bir tanıtım yatırımı için verildiğini unutmamak gerekir. Markanın gelişmesi ve şube sayısında yaşanan artışlar sektöre ve markaya olan ilgiyi gösterir. Bu ilgiyi daha da geliştirmek için çoğu zaman yeni yatırımlara ihtiyaç duyulur. Tanıtım, bilgilendirme ve düzenli çalışma konusunda firmalar ve baskı sektörü koordineli şekilde çalışmak zorundadır.
Markaların ihtiyaçları arasında yer alan kartvizit, antetli kâğıt, zarf, broşür, afiş ve kalem benzeri kırtasiye ürünleri markanın kendisini tanıtmasına yardımcı olmaktadır. Özellikle promosyon ürünü olarak tercih edilen seçenekler, marka ve firmaların uzun süre tanıtımına destek verir. Hazırlanan amblem ve logo çalışmaları ile yapılan kurumsal kimlik çalışmaları markanın kendisini geliştirmesine ve ilerlemesine de yardımcı olur. Son zamanların en dikkat çeken tasarımları ile hazırlanan kurumsal kimlik çalışmaları, çok şubeli olan markalar için kurtarıcı ürünler arasına girmektedir. Yapılan broşür, afiş ve kartvizit çalışmaları firmanın kısa sürede çok kişi tarafından tanınmasını sağlayan bir sonuç yaratır.
Amerikan Servis Baskı ve Yemek Sektöründeki Yeri
Kurumsal yapısı ile şube sayısını artıran işletmeler içinde restoran ve lokantalar da önemli bir yer tutar. Gıda zincirinin önemli halkası olan yemek sektöründe kullanılan Amerikan servis baskı ürünleri, müşteriler üzerinde mükemmel bir intiba bırakan sonuçlar yaratır. Bir menü ya da servis masasını tamamlayan bu unsur, müşteriler için bilgi içeren ve yol gösteren bir ürün olarak karşınıza gelir. Parlak kuşe kâğıda basılan ürünler daha dayanıklı ve uzun ömürlü olarak kullanılır. Suya ve sıvı malzemelere karşı oldukça dirençli olan bu baskı modeli, bulunduğu işletmede kullanan kişilere çok yardımcı olur.